خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند تأکید کرد

 لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های آموزش و پرورش نهاوند

نهاوند-فرماندار نهاوند با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را خواست و مطالبه به حق مردم نهاوند دانست.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۵۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

 لزوم تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، مدیرکل نوسازی تعمیر و تجهیز مدارس استان، امام جمعه نهاوند و دیگر مسئولین برگزار شد، ضمن تشکر از تمام تلاش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان صورت گرفته، اظهار داشت: آموزش وپرورش نهاوند در قسمت‌های مختلف موفق به کسب عناوین اول استان شده که این مهم نشان از همدلی، همکاری، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوب دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را خواست و مطالبه به حق مردم نهاوند دانست و بر لزوم نگاه ویژه اداره کل نوسازی مدارس استان به شهرستان نهاوند تاکید کرد.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام مهرماه و بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: در این رابطه ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما امیدواریم با واکسیناسیون گسترده‌ای که در حال انجام است، به زودی شاهد ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا و حضور دانش‌آموزان در محیط های آموزشی باشیم.

وی کسب رتبه‌های اول استانی در بخش های مختلف توسط آموزش و پرورش نهاوند، نشان از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوب دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دارد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان نهاوند با اشاره به پروژه نیمه‌کاره ساختمان اداری آموزش وپرورش در شهرک شهید حیدری ادامه داد: این پروژه سال‌ها است که به حال خود رها شده و لازم است به منظور جلوگیری از هدررفت بیت المال و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که ممکن است به وجود بیاورد، هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم برای این پروژه تخصیص یابد و از این وضعیت خارج شود.

وی افزود: ما در جلسات قبلی شورای آموزش وپرورش برای تسهیل در جذب اعتبار برای این پروژه، با تغییر کاربری آن از اداری به آموزشی موافقت کردیم که ظاهرا این مسیر هم در مراجع بالاتر به بن بست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات